Навчальний план групи «Перезапуск бізнесу»
Учасниці: жінки, які мають досвід керівництва підприємствами малого та середнього бізнесу в агропродовольчому секторі, що втратили свої активи, команди, запаси продукції та інші ресурси.
Формат занять: тематичні модулі в онлайн-режимі.
Кількість занять: 18 (6 лекцій, 12 практикумів).
Тривалість заняття: 1,5 академічних години кожне.
Для кожної учасниці: коучинг для розроблення персонального проєкту акселерації власного бізнесу з метою впровадження інноваційних сталих бізнес-моделей та підготовка до внутрішнього конкурсу проєктів.
Модуль 1. Стратегічний розвиток у кризові часи
Аналіз і визначення стану вашого бізнесу. Інструменти аналізу ресурсів. Визначення нестачі ресурсів та оцінка можливості їх компенсації. Сценарії розвитку вашого бізнесу: продовження, зміна напрямів бізнес-діяльності, перехід до іншої сфери бізнесу.
Модуль 2. Переформатування команди
Відповідальність лідера перед командою в нових умовах. Виведення людей з команди. Залучення до команди нових людей. Практики самодопомоги лідера та допомоги співробітникам/цям.
Модуль 3. Фінансове планування
Фінансове планування в кризових умовах. Зміни в оподаткуванні. Як заощадити в умовах непередбачуваності. Відокремлення власних ресурсів від ресурсів бізнесу. Зв'язок між стратегією та фінансовим плануванням.    
Модуль 4. Доступ до фінансів
Державна підтримка: фінансування агро та прямі закупівлі. Міжнародні грантові програми. Де шукати інформацію про грантові програми? Як бути привабливим для грантодавця? Практичні рекомендації щодо підготовки грантових заявок для отримання фінансової підтримки.
Модуль 5. Що потрібно знати про агропродовольчий ринок та ваших споживачів у нових умовах
Огляд агропродовольчого ринку та його галузевої сегментації в нових умовах. Оцінка структури споживання. Ланцюги постачання та збуту. Місце вашого бізнесу на агропродовольчому ринку. Зміна бізнес-моделі вашого бізнесу.
Модуль 6. Просування продуктів агропродовольчого сектору в нових умовах
Зміна структури споживання та попиту в нових умовах. Просування товарів та послуг агропродовольчого підприємства. Як обрати формат та ресурс торгівлі онлайн. Співпраця з мережами роздрібної торгівлі, оптовими покупцями, службами доставки. Антикризові комунікації.
Модуль 7. Співпраця та партнерство
Пошук і налагодження партнерства. Галузеві та універсальні бізнес-об’єднання (БО). Переваги членства в бізнес-об’єднаннях. Приклади розвитку бізнесу через членство в БО. Кооперація. Взаємодія з цивільно-військовими адміністраціями та територіальними громадами.
Made on
Tilda