Навчальний план групи «Релокований бізнес»

Учасниці: жінки, які мають досвід керівництва підприємствами малого та середнього бізнесу агропродовольчого сектору, що був вимушено релокований.
Формат занять: тематичні модулі в онлайн-режимі.
Кількість занять: 18 (7 лекцій, 11 практикумів).
Тривалість заняття: 1,5 академічних години кожне
Для кожної учасниці: коучинг для розроблення персонального проєкту акселерації власного бізнесу для впровадження інноваційних сталих бізнес-моделей та підготовка до внутрішнього конкурсу проєктів.
Модуль 1. Бізнес на нових територіях
Структура аналізу вашого бізнесу. Інструменти аналізу. Операційний менеджмент у кризових умовах. Як побудувати нові ланцюги постачання й забезпечити їх ефективність?
Робота з командою у кризовий період. Переосмислення ролей та функцій в команді. Інтеграція до команди новачків. Працевлаштування переселенців та учасників бойових дій. Психологічна підтримка співробітників.
Модуль 2. Фінансове планування
Фінансове планування у кризових умовах. Зміни в оподаткуванні. Як заощадити в умовах непередбачуваності. Відокремлення власних ресурсів від ресурсів бізнесу. Зв’язок між стратегією та фінансовим плануванням. Перезапуск фінансової системи вашого бізнесу.
Модуль 3. Доступ до фінансів
Державна підтримка: фінансування агро та прямі закупівлі. Міжнародні грантові програми. Де шукати інформацію про грантові програми. Як бути привабливим для грантодавця? Практичні рекомендації щодо підготовки грантових заявок для отримання фінансової підтримки та тендерних пропозицій.
Модуль 4. Аналіз ринку та просування продуктів
Огляд агропродовольчого ринку та його сегментація в нових умовах (географічний контекст). Зміна структури споживання та попиту в нових умовах. Ланцюги постачання та збуту. Новий маркетинговий план. Як утримати лояльних споживачів та знайти нових? Інструменти формування лояльності споживачів. Колаборація з іншими виробниками. Антикризові комунікації: інструменти, підходи, можливості. Як керувати процесом просування продуктів в інтернет-середовищі? Як перемагати в онлайн-конкуренції?
Модуль 5. Співпраця та партнерство
Пошук і налагодження нових партнерських відносин на нових ринках. Кооперація. Кластери. Галузеві та універсальні бізнес-об’єднання (БО). Переваги членства в бізнес-об’єднаннях. Приклади розвитку бізнесу через членство в БО. Доступ до нових ринків через членство в БО. Взаємодія з цивільно-військовими адміністраціями та територіальними громадами.
Made on
Tilda